fredag den 10. maj 2013

Dagens outfit!



Hej, nu er det så tredje gang jeg starter forfra med min blog, og nu er jeg 99% sikker på at det ikke sker igen.. Jeg har besluttet mig at at det skal være en DIY-fashion-billede blog, så jeg tænkte at jeg ligeså godt kunne ligge ud med dagens outfit.
Blusen er en gammel T-Shirt jeg har lavet lidt om på, og jeg har faktisk en DIY til den, hvis det interessere jer.
Nu er det her jo også sådan et outfit, hvor man ikke skal have for meget tilbehør på pga. bukserne, jeg har et knyttede DIY armbånd på jeg har lavet, man kan dog ikke se det på billedet, da jeg først tog det på bagefter, jeg havde taget billederne.
Bukserne er fra Sisters Point, og jeg er helt vild med dem! Print er jo også meget moderne, især på bukser, men jeg synes der er noget anderledes og unikt ved dem her. Og selvom jeg fik dem lige efter jul på udsalg til 20kr, er det kun anden gang jeg bruger dem, og det er først nu, jeg ser hvor fede de er, og de er klart en af mine ynglings ting i skabet!

Hvad synes i?

7 kommentarer:

  1. Nuttet ansigt.
    Håber du kommer godt igang med bloggen :)

    justcallmemjppl.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Outfittet er rigtig pænt og hvor er du smuk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er ikke så ofte, at jeg hører det. c:

      Slet
  3. Meget specielt outfit! Tror ikke jeg selv ville kaste mig ud i det, men der er vildt fedt!


    milleme.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :) Jeg har også tænkt på om det var for anderledes, men nu tror jeg det går. ^^

      Slet
  4. Kan rigtig godt lide bukserne!

    woonderstruck.blogspot.dk

    SvarSlet