onsdag den 15. maj 2013

En tur i skoven..






Hej.. Som i nok kan gætte, har jeg været en tur i skoven idag, og jeg fik selvfølgelig også taget nogle billeder, for at være mere præsis tog jeg næsten 200, så det har været meget svært at vælge 5 ud.. Det har også været ret godt vejr idag, ihvertfald da jeg var derude.. Omkring en time efter jeg kom hjem, begyndte det at regne og tordne, hvilket er lidt sjovt, når vejret var så godt da jeg kom hjem.
Jeg bor også i udkanten af Seest i Kolding, så jeg bor tæt på en masse natur, og det er jo ret fedt, hvis man kan lide at tage billeder. Når der er lange perioder, hvor vejret er godt, kan jeg også finde på at tage derud næsten hver dag.. Nu er det omkring en halvanden uge siden, jeg sidst var i skoven, og det er som at gå et helt andet sted, og det er så smukt, når der er kommet blade på træerne.
Noget der er lidt sjovt, er også, at når man kigger på billede 3, ligner det noget der er tegnet på computeren, og det skal lige siges, at jeg ikke har brugt effekt på nogle af bilederne.

Hvad synes i om mine billeder?


2 kommentarer:

  1. Virkelig nogle gode billeder!
    Fin blog :-)

    http://fotobrejner.blogspot.dk/

    SvarSlet