lørdag den 25. maj 2013

Update!

Nu er det jo ret langtid siden at jeg har blogget, så jeg synes det er på plads at lave et lille update over, hvad jeg har lavet, imens jeg ikke har blogget.. Jeg ville også have lavet det her indlæg noget før, men så skulle jeg lave mad, og efter maden var der Champions League finale.

Jeg har blandandet arbejdet lidt med bloggens layout og html koder, men selvfølgelig har de lavet html koderne om nu, det det opgav jeg i løbet af et par dage.
I går var jeg også i Kolding Gågader med min bedste veninde, og jeg fik faktisk ikke købt så meget der nede, men det var jo stadig super hyggeligt.. Vi købte også is inde i Frelsens, og jeg elsker bare Frelsens, det er bare ret sjældent jeg køber noget derinde, fordi det er ret dyrt. Jeg købte også en concealer i Matas fra Rimmel London, der er også nogen der ikke synes at deres concealers ikke er særlig gode, men de virker fint for mig, jeg tror også der kommer meget an på, hvordan man lægger det.. Katrine og jeg aftalte også at tage i Kolding Storcenter næste uge, fordi hun havde set at der var 2 for 1 Rimmel London pudder i Matas.. Det fleste ville nok også mene, at det er mærkeligt at tage i centeret bare for at købe pudder, men det er jo stadig rigtig hyggeligt, og vi skal nok finde noget andet.
I dag har mig og min søster der er 4 år ældre end mig også ryddet ud i vores skabe, og så fik vi også byttet lidt tøj. Jeg har også smidt en del ud nu.. For et stykke tid siden ryddet jeg også ud i mit skab, hvor jeg endte med at smide en tredjedel af mit tøj ud, og nu har jeg smidt en okay stor bunke væk. Nu er der nok også nogen af jer, der tænker at jeg er et forkælet rich-kid, som heletiden skal have nyt tøj, men faktisk er det sådan at jeg ikke har ryddet ud i mit skab i flere år, og alt det der røg ud var for småt eller alt for grimt til at vise sig i, og jeg kan faktisk have det samme sæt på som ugen før, fordi jeg ikke rigtig har noget andet, men nu når jeg har smidt en del ud, kan mine forældre også godt se at jeg mangler en del tøj, så jeg får sikkert også nogle penge med i centeret på Onsdag, så jeg kan købe det jeg mangler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar